Număr de pagini: 256
Anul apariţiei: 2007
22,00 RON
16,50 RON

Ati economisit 5.5 lei

Cumpără online

"ERORI AU FOST, ERORI SUNT INCA" "Vanator de greseli", in cel mai meritoriu sens al sintagmei, profesorul Radulescu nu se dezminte in cerbicia cu care IDENTIFICA erorile, LE INDREAPTA, prin explicatii desprinse din "litera legii lingvistice" in vigoare, catre varianta corecta si CONVINGE prin puterea exemplelor adunate in cartea sa, o structura de 22 de capitole tematice a unei "radiografii a unora dintre cele mai actuale si flagrante greseli de limba literara", in cadrul careia faptele de limba autentice, nepermis si exasperant de abundente, culese din presa scrisa si audiovizuala, ba chiar din limbajul strazii, sunt completate de o cazuistica de "derapaje lingvistice" scapate pana acum din vedere de literatura de specialitate. Adevarat indreptar de limba literara, cartea merita consultata, cu real profit, nu numai de cei de varsta scolara sau universitara si dascalii acestora, ci si de ceilalti, care au lasat in urma anii de scoala si-si inchipuie, poate, ca n-ar mai avea nimic de invatat, dar care ar face bine sa-si aminteasca faptul ca formularile ingrijite, corecte, chiar alese, oricare ar fi registrul exprimarii si al scrisului (curent, colocvial ori solemn) nu fac decat sa dea consistenta "cartii de vizita" a fiecaruia. DESPRE AUTOR Ilie-Stefan Radulescu - licentiat in filologie si profesor de limba si literatura romana in invatamantul liceal, semnatar a sute de studii si articole de specialitate, cu preocupari memorialistice si de istorie literara si teatrala, membru fondator al Societatii Scriitorilor Romani (Stiinta, Memorialistica, Tehnica), membru de onoare al Societatii de Stiinte Filologice din Romania. ***

cartepedia.ro
Acest titlu este disponibil doar la cerere şi este în stoc limitat.

Dacă doriţi să îl comandaţi, va putea fi livrat în 7 zile de la data comenzii.